Tuesday, July 24, 2012

Duit Raya Dari Cosmoderm !!


Assalamualaikum w.b.t






First of all Lyda nak ucapkan Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua readers. Masih belum terlambat kan ? Hihi. So sekarang dah masuk bulan puasa, seterusnya nak raya. Lyda pasti mesti anda semua sedang sebuk buat persiapan for raya. Mana nak tempah baju raya la, nak beli baju raya, buat kuih raya la kan? kan? ;P

Jadi, apa kata sambil-sambil itu, anda jenguk-jenguk sikit contest by COSMODERM ni. Haa mana tahu untung naseb dapat menang DUIT RAYA ? Siapa taknak duit kan ? Cakap sikit siapa taknak duit ? Nampak sangat menipunye ;P

Okay, seperti yang tertera dekat poster di atas, COSMODERM dengan bermurah hati nak bagi anda semua duit raya! Nampak tak jumlah duit raya yang COSMODERM nak bagi ?? Jadi, sangatlah rugi kalau anda tidak mengambil kesempatan untuk menyertai contest ni kerana.....as for me, tak ada lah susah sangat nak sertai contest ni kannn... Mudah sahaja :)


CARA-CARA PENYERTAAN :

1) Beli Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair COSMODERM SPF35 PA++ di Guardian, Vitacare dan farmasi-farmasi persendirian atau membuat pembelian secara online di www.mycosmoderm.com.

2) Ambil gambar SEBELUM dan SELEPAS memakai Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair COSMODERM SPF35 PA++ 

3) Lengkapkan slogan "Saya sayang COSMODERM kerana.................." (tidak melebihi 30 patah perkataan)

4) Hantarkan gambar SEBELUM dan SELEPAS + slogan + gambar resit pembelian + nama + no tel + alamat ke wajahcosmoderm@gmail.com

5) Hantarkan sebelum 5 Ogos 2012 Ahad (23:59) untuk menang!


*Dengan setiap pembelian Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair, pihak Cosmoderm akan menderma RM1 kepada Tabung Hari Raya Projek Mentari, di Sunway Selangor.




KRITERIA untuk memenangi Pertandingan Rebut Duit Raya ini :

1) Gambar harusah asli dan tidak boleh diubahsuai dengan sebarang perisian (cth: Photoshop, Instagram dan lain-lain)

2) Perbezaan gambar SEBELUM dan SELEPAS yang ketara.

3) Slogan paling kreatif.

4) Solekan asas sahaja dibenarkan.

5) Gambar SELEPAS mestilah memegang Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair COSMODERM.



TERMA & SYARAT :

1) Peraduan ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia kecuali kakitangan Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd, Owi Lab Sdn Bhd, agensi pengiklanan dan ahli keluarga terdekat.

2) Penyertaan harus disertakan engan resit pembeliaan yang sah. 

3) Pemenang akan dimaklumkan melalui telefon.

4) Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd mempunyai hak untuk tidak memuatnaik gambar yang merosakkan imej jenama.

5) Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd berhak mengikut budi bicara sendiri untuk menggantikan mana-mana hadiah dengan nilai yang sama atau lebih. 

6) Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd berhak untuk meminda syarat-syarat peraduan ini pada bila-bila masa tanpa memberi apa-apa notis kepada mana-mana pihak.

7) Penerima hadiah memberi kebenaran kepada Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd untuk menggunakan gambar pemenang atau nama atau butir-butir lain untuk tujuan pengiklanan, perdagangan atau promosi tanpa pampasan atau pemberitahuan dan kebenaran dari pemenang.

8) Vanity Cosmeceutical Sdn Bhd, pekerja, promoter, penganjur program tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kerugian, kerosakan, atau apa-apa kecederaan yang mungkin dialami oleh peserta atau mana-mana orang berkaitan dengan Peraduan.

9) Semua pemenang bertanggungjawab untuk apa-apa kerugian, kecederaan, kerosakan atau tuntunan yang mungkin timbul daripada mengambil bahagian dalam Peraduan atau penggunaan atau penebusan mana-mana hadiah.

10) Semua butir penyertaan dan tuntutan hadiah dalam Peraduan ini yang mungkin diletakkan dalam bahan promosi, membentuk sebahagian daripada Terma & Syarat.


So, apa tunggu lagi ? Good Luck readers !! ;)



No comments:

Post a Comment